Forstå og brug positiv og motiveret kommunikation, adfærdsdesign og målstyring, til at få den jobsøgende til at være og fastholde motivationen, øge indsatserne og til at forstå de mekanismer der skal til, for at lykkes til at få et job. Som medarbejder i frontlinjen, der har den daglige kontakt med jobsøgende, ved du at kontakten handler om mennesker og ønsker at udvikle relationen mennesker imellem, samtidig med at målsætning skal indfris og lovgivning overholdes. Det er derfor vigtigt at kende og forstå de psykologiske aspekter, sammensætte den rette plan, den jobsøgende og jer selv succes.
Relevant for
Jobkonsulenter, rådgivere, sagsbehandlere… kort sagt, medarbejdere der har daglig dialog med jobsøgende.
Udbytte
- Blive bedre til at forstå og bruge psykologiske aspekter med adfærdsdesign
- Få mere motiveret jobsøgende, der hurtigere og på egen hånd kommer i job
- Skabe en stærk og vindende kultur blandt kollegaerne
- Øge jeres branding værdi og tiltrække bedre kandidater til egne rækker
Typisk forløb
3 hele dage, fordelt med tid imellem de enkelte dage, tid til refleksion og hjemmeopgaver.
Pris (ekskl moms)
22.500 DKK